AMANDA!!!

Hej!!
I dag var det en jobbig dag i skolan.. Vi hade sovmorgon men det var det ända sköna..
Just nu sitter jag brevid sveriges tokigaste och roligaste tjej.. AMANDA!!!!  ;P
Min lilla kompis  ;P hihihi
OKEy vi flummar nästan alltid.. OCH AMANDA DU SKA FORTSÄTTA MED DIN JÄVLA MATTE NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOHAHAHA JAG ÄR DIN LÄRARE, JA!!!!
Hej DÅ ha en trevlig kväll!!
PUSS//HanNA Ps i morgon ska jag, Andrea, Frida och Fanny dela ut julklappar till varandra och jag vet att det är lite i det tidigaste laget men Frida ska till London!!! Ps Amanda och jag fllummar vidare och hon försöker i alla fall göra sin JÄVLA MATTE!!! Ps jag har SO!!! OKEy nu ska jag sluta
Hej DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0