la la means i love you

Hej hej!!!!
Min favorit låt är "La la means I love you". Jag knarkar värkligrn den låten just nu... Och jag knarkar också en annan låt och det är "Shake your body" men mest knarkar jag den andra!!
I helgen ska det bli roligt!!!!!!!
Först på fredagen ska jag till stallet :D och på lördagen kommer Karina och ska sova här, Karina är mammas sysling och ni tänker säkert: Det är väll inte så roligt för Hanna Karina är ju vuxen och tråkig... Men, men! DET ÄR HON INTE!!!Hon är gör skön och hon skrttar så roligt :P
Ja det var några roliga/sköna bilder på henne... ;P ;D
Men på söndagen ska jag åka in till stan och träffa Sara, Karinas dotter. Och vi ska gå på stan och sen på kvällen ska vi möta mammorna och så ska vi gå på This is it!!!!!!<3<3<3
Här är Sara när hon var hos oss för ett år sen<3
Här är mina syslingar och min brorsa =D
Puss/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0