skriskor+skräk+kompisar!

Hej Hej!!!
I dag har vi åkt skriskor med skolan... Det var väll kul  =D
Men efter åkte vi hem till Frida EW! Andrea, Fanny och jag var med!
Vi hade en film dag, och det var kul!!!
Den första filmen vi såg på var en skräk film och vi satt och skrek mycket... Men jag hade en adrenalin chock så jag satt och skrattade väldigt mycket.. Hehe jag skrattar mycket när jag har en adrenalin chock. Den andra filmen var inte lika läskig men den var rolig och äklig..
Nu känns det som om det står någon i vardagsrumet och tittar på mig så jag ska gå och stänga dören...
Hej Då!!!!!!<3
HAHA nu blev ni rädda va?? Det ar den första filmen vi såg Drag me to hell....
P.S. Nu har jag fått min mobil !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ;P

Kommentarer
Postat av: Neha

Ja visst va dom:D

2009-11-18 @ 20:59:13
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0