Amanda

Hej!!
Jag har varit hos amanda nu!! Vi tittade på en film och den var rolig!! Men innan filmen så flumade jag och Amanda rätt så mycket... Vi tog foton och gjorde roliga filmer... Mitt i filmen kom Gabriella coh vi hade det roligt alla tillsammans ;P
Nu ska jag snart äta midagg och Jonas är här. Vi ska äta kykling...
Hej Då  ;P ;P

Några roliga bilder.....    =D =D
P.S: Pappa har fåt två katter! En av dom är 1½ år och heter Kattis, och den andra är lika gamal som Frasse (tror jag) och namnet var så konstigt så det har jag glömt.....(jag ska skriva ner det nästa gång!)

Kommentarer
Postat av: v

skriv nå om ridlägret:D?

2009-10-10 @ 19:28:05
Postat av: Anonym

ff

2009-11-04 @ 11:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0