Dator!!!

Hej Hej Hej Hej!!
Jag har varit utan dator i ett tag nu men Sebastian har startat up mammas gamla fula dator. Den funkar men den är lite seg... I dag har det varit en turnering, i fotbollen. Och vi vann!!!! Julia sträkte sig='( och hon kan inte köra i morgon med hennes lag, dom har en avgörande match! Jag har också sträkt mig men det gjorde jag i måndags och det sitter fortfarande kvar men jag kan spela och det går bar. Jag har spelat yterback i dag tillsammans med Ebba mest, men också med Frida och lite med Linea. Nu har jag pracis instalerat ett spel som jag har hittat.
Jag har äntligen något att göra, och att spela påminer lite om FANNY RENSTRÖM...... HI,HI,HI hon vet nog vad jag pratar om ;P

HEJ DÅ!!! PUSS PUSS!! =*

Kommentarer
Postat av: Fanny!

hahahaha! HANNA!

2009-10-04 @ 11:22:51
URL: http://www.ffunnys.blogspot.com
Postat av: hanna

Hi hi din lilla spel nörd ;P

2009-10-04 @ 11:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0